• مطالب پربیننده

    مژده هایی که در کتاب های آسمانی گذشته در مورد رسول الله صلی الله علیه و سلم آمده است ( قسمت دوم )

    نوشته شده در تاریخ : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵

    (( و به همین صورت خواهد ماند تا زمانی که فرستاده ی خدا محمد بیاید و با آمدنش این نیرنگ را برای مومنان به شریعت خدا آشکار سازد . )

    بشارت در انجیل 

    در انجیل برنابا در باب ( 220) آمده است که عیسی علیه السلام به پیروانش گفت : 

    (( و به همین صورت خواهد ماند تا زمانی که فرستاده ی خدا محمد بیاید و با آمدنش این نیرنگ را برای مومنان به شریعت خدا آشکار سازد . )) 

    و در انجیل یوحنا آمده است که عیسی قومش را از پیامبری که بعد از او وی خواهد آمد ،آگاه ساخته و گفته است : (( من مسائل زیادی دارم که نمی توانم همه ی آنها را به شما بگویم ، چون شما تحمل شنیدن آن را ندارید ولی وقتی آن روح حق بیاید ، شما را به همه ی حقیقت ها رهنمون می سازد و شما را از آینده خبر خواهد داد )). 

    و محمد صلی الله علیه و سلم تنها کسی است که بعد از عیسی علیه السلام با وحی سخن رانده و مردم را از اتفاقات آینده خبر داده است . 

    یکی از دانشمندان بزرگ مسیحی به نام پدر : عبدالاحد داود الأشوری در کتابش به نام ( الانجیل و الصلب ) چنین می گوید : 

    عبارتی که امروزه نصاری آن را تکرار می کنند (( المجد لله فی الاعالی و علی الارض السلام و بالناس المسرة ( عظمت در بزرگترین درجاتش مخصوص خدا و امنیت و آرامش بر زمین باد و مردم در خوشی باشند ) )) در اصل چنین بوده است : (( المجد لله فی الاعالی و علی الارض السلام و للناس أحمد ( جمله ی اخیر که تحریف شده است : و احمد ( پیامبر اسلام صلی الله علیه و سلم مال مردم است ) )) 

    و خداوند متعال می فرمایند : وَإِذْ قَالَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ إِنِّي رَسُولُ اللَّـهِ إِلَيْكُم مُّصَدِّقًا لِّمَا بَيْنَ يَدَيَّ مِنَ التَّوْرَاةِ وَمُبَشِّرًا بِرَسُولٍ يَأْتِي مِن بَعْدِي اسْمُهُ أَحْمَدُ ۖ فَلَمَّا جَاءَهُم بِالْبَيِّنَاتِ قَالُوا هَـٰذَا سِحْرٌ مُّبِينٌ ﴿٦﴾سوره صف و هنگامى را كه عيسى پسر مريم گفت: «اى فرزندان اسرائيل، من فرستاده خدا به سوى شما هستم. تورات را كه پيش از من بوده تصديق مى‌كنم و به فرستاده‌اى كه پس از من مى‌آيد و نام او «احمد» است بشارتگرم.» پس وقتى براى آنان دلايل روشن آورد، گفتند: «اين سحرى آشكار است.»

    منبع : حقیقت توحید نویسنده عبدالمجید زندانی مترجم خوشخبر