• مطالب پربیننده

    بی ارزشی زن در فرهنگ کفر

    نوشته شده در تاریخ : چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰

    تحقیر و تبعیض علیه زنان در فرهنگ غرب موج می زند چرا که آنها فقط زنان جوان و جذاب را می پذیرند و زنان دیگر مورد توجه قرار نمیگیرند

    آیا غیر مسلمانان جایگاه زن را درک می کنند ؟ سوالی که برای بسیاری ها شگفت آور است اما بررسی ها و عملکردها نشان میدهد که یک واقعیت است ، ما در اینجا با دو گروه مخالف مواجه هستیم ، مسلمانان فراری از اسلام  و دنیای غرب . این دو دسته دید متفاوتی نسبت به شخصیت زن در برابر اسلام ناب دارند . بر اساس بررسی ها زنان در غرب همانند یک مرد از کرامت لازم برخوردار نیستند و به زن بعنوان یک شخصیت کامل نگریسته نمی شود بلکه زن از دید آنها یک ابزارسرگرمی، بازیچه  و کالای جنسی است. تحقیر و تبعیض علیه زنان در فرهنگ غرب موج می زند چرا که آنها فقط زنان جوان و جذاب را می پذیرند و زنان دیگر مورد توجه قرار نمیگیرند و ارزش محدود به دورانی است که می تواند جذابیت برای مردان داشته باشد و سپس او نیز طرد می گردد ، بنابر این زنان در غرب نارچارند برای پذیرفته شدن  و جلب رضایت مردان همانند بردگان تلاش زیادی بنمایند سپس آنها باید مد و تیپ و آرایش شان را بر وفق رضایت اربابان و دستور آنها انجام دهند در غیر این صورت کنار زده می شوند. بخشی از زنان در بازار کسب و کار فساد اخلاقی و خانه های فحشا مورد استفاده قرار میگیرند و زمانی که  به کهولت سنی برسند نه تنها مطرود گشته بلکه به خانه سالمندان فرستاده می شوند و دیگر به آنها بعنوان یک انسان شریف نگریسته نمی شود و جای او در بازار با افراد جدید پر می شود .

    تربیت سگ و فرزند

    زن مظلوم درغرب به ناچار مجبور به پذیرش وضع تحقیرآمیز خود شده است و برای کسب رتبه در جامعه خود به رقابت با هم نوعان خود می پردازد و برای نیل به هدف از انواع تیپ و مد استفاده می کند وهزینه های سنگینی را در این راستا متحمل می گردد تا از دیگران عقب نمانند چرا که اگر در این رقابت موفقیت کسب نکند مورد تمسخر و تحقیر قرار میگیرد ، و اینگونه این آفریده شده خدا اوقات ، سلامتی ، جوانی و مال او بی هدف تضییع می گردد.

     وضعیت اسفبار زنان درغرب، فراریان از اسلام را دلخوش کرده است که گاهی از آن بعنوان حقوق زن یاد می کنند و گاهی از آن بعنوان برابری مردان و زنان ، حقوقی که با فریب همراه است و حقوقی که زن را تباه کرده است .

     

    تنها اسلام حامی زن است

    اما اسلام برای حمایت از زن و صیانت از شخصیت او از این وضع خفت بار ، در برابر مردان ایستاده و آنها را شدیدا محکوم می کند و نسبت به عواقب دردناک دنیوی اخروی هشدار می دهد چرا که از ددیگاه اسلام زن همانند مرد دارای کرامت است خلاصه، اسلام تمامی اسباب سوء استفاده از زن را ممنوع قرار داده است تا آنجا که اجازه نداده است کسی نسبت به زن قصد سوئی در دل ایجاد نماید. بطور مثال به زنان اجازه نمیدهد که زنان دیگر را برای شوهران شان توصیف کنند ، به زنان اجازه نمیدهد تا با مردان ملایم صحبت کنند .

     زمانی که زن در سنین جوانی قرار دارد همانند یک خواهریا همسر مورد احترام قرار میگیرد و زمانی که به مرحله ی پس از جوانی میرسد از او بعنوان یک مادر تمجید می شود تا آنجائی که رسول الله می فرماید بهشت زیر پای مادران است و در حدیث دیگر می فرماید کسی که به بزرگتران احترام نگذارد از ما نیست ، بنابر این اسلام اینگونه برای حفظ حرمت زنان و بزرگ سالان تلاش می کند.

    نباید فراموش کنیم که اصلاح زن می تواند در اصلاح جامعه موثر باشد و فاسد شدن زن می تواند جامعه ی را به فساد بکشاند و مادر اولین معلم کودک است و تربیت او برای کودک تعیین کننده خواهد بود و فرزندان زنان شایسته و نیک می توانند شایستگان جامعه باشند، بارزترین نتیجه حمایتی اسلام اززن این است که فرزندان او نمونه اخلاق و ارزشها هستند.

    متاسفانه غرب با وجود شعارهایش تا کنون نتوانسته زنانی با سیرت خوب تحویل جامعه دهد زنانی که آنها تحویل جامعه میدهند حکایت از بی بندوباری اخلاقی دارد زنی که نتوانسته حافظ ناموس باشد و زنی که نتوانسته شایستگی برای مادر بودن را دارا باشد این یک شکست بزرگی است برای آنها و بطلانی است بر ادعاهای پوچ آنها چرا که حفظ کانون خانواده مهم ترین ثمره زندگی است که از آن محروم هستند .

    بطور مطلق انسان دارای جایگاه بلندی است او تنها موجودی است که به مقام خلافت الهی نایل گشته است ، اشرف مخلوقات یعنی شریف ترین مخلوق در کره زمین است ، نمایندگان خدا از بین آنها انتخاب شده اند که پیامبران نام دارد ، تنها مخلوقی است که خداوند جهان با او گفتگو کرده است، تنها مخلوق است که فرشتگان سر به سجده برای او گذاشته است ، تنها مخلوقی است که جهان برای استفاده حلال او آفریده شده است و تنها مخلوقی است که خدای باری تعالی ذات غیر قابل وصف و بسیار زیبای اش را به او در بهشت نشان خواهد داد. حال درک این جایگاه والا برای کفار و فراریان از اسلام بسیار دشوار است درک این جایگاه حفظ جایگاه را می طلبد و کسانی که نمی توانند جایگاه انسانیت را درک کنند نمی توانند آن را حفظ کنند .

    اسلام و غرب دو عنصری هستند که به هیچ عنوان نمی توان هر دو را یکسان دانست طبعا یکی مردود و دیگری تایید خواهد شد، و ما در قانون آسمانی مان چنین حکمی داریم : مَنْ سَنَّفِی الْإِسْلَامِ سُنَّهً حَسَنَهً فَعُمِلَ بِهَا بَعْدَهُ کُتِبَ لَهُ مِثْلُ أَجْرِ مَنْ عَمِلَ بِهَا ، وَلَا یَنْقُصُ مِنْ أُجُورِهِمْ شَیْءٌ . وَمَنْ سَنَّ فِی الْإِسْلَامِ سُنَّهً سَیِّئَهً فَعُمِلَ بِهَا بَعْدَهُ کُتِبَ عَلَیْهِ مِثْلُ وِزْرِ مَنْ عَمِلَ بِهَا ، وَلَا یَنْقُصُ مِنْ أَوْزَارِهِمْ شَیْءٌ . رسول الله صلی الله علیه و سلم فرمودند ، کسی که روش خوبی را در اسلام مروج سازد پس دیگران بعد از او به آن عمل کنند برای او ثواب هر اندازه ای که دیگران به آن عمل کنند نوشته می شود . و هر کسی که روش بدی را در اسلام مروج سازد پس دیگران بعد از او به آن عمل کنند، برای این شخص مقدار گناهی که دیگران انجام میدهند نوشته می شود . . بر اساس این قانون ما فقط می توانیم مسیرحسنه ای که اسلام تایید کند داشته باشیم در صورتی که مسیر پیمایش کفار غیر از این است.  خداوند در حق کفار اینطور می فرماید أُوْلَـئِکَ کَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَـئِکَ هُمُ الْغَافِلُونَ / سوره اعراف آیه ۱۷۹ یعنی ، اینها همانند چارپایانند حتی گمراه تر از آنهایند اینان خود غافلان هستند ، در حالیکه از مومنان بعنوان خلیفه خود یاد می فرماید دلیلش هم روشن است .

    غربیها زن را برای ترویج فساد بیشتر ترغیب می کند

    همانگونه که یادآوری شد زن در دنیای کفر بازیچه وابزاری بیش نیست مردان به روشهای مختلف به فریبکاری زن می پردازند و زن یکی از عمده ترین سرگرمی های برای مردان است.  گاهی می بینیم زنان را با نام مسابقه زیبایی گردهم می آورند و به فرد برتر در زیبایی جایزه می دهند! و سپس آنها را به مسابقات کشوری و جهانی می فرستند، رفتاربسیار تمسخرآمیزی که زن را وادار می کند سالها به آرایش و زیبایی خود بپردازد تا در حضور مردان بعنوان زیبا شناخته شود و در غیر این صورت با واکنش تحقیرآمیزی در حضور مردان روبرو خواهد شد. گاهی زنان را با نام ترویج تیپ و مد گردهم می آورند، مردان تماشا می کنند و زنان جوان مانند بردگان در حضورآنها قدم می زنند، گاهی زنان را بنام موسقی و گاهی برای رقصیدن از آنها استفاده می شود شایان ذکر است در تمام این مراحل فقط از زنان زیبا استفاده می کنند که می توان گفت که زن در جوامع غربیها فریب خورده است زیرا او از هدف اصلی خود بعنوان یک انسان غفلت می کند.

    همچنین ، به زن ظلم می شود چرا که زن را در کارهای سخت بکار می گمارند مانند رفته گری ، بارکشی اشیای سنگین ، کارگری در صورتی که روحیه زن با این نوع کارها سازگار نیست او موجود ظریفی است که از نا ملایمات رنج می برد اما در اسلام زن فقط یک کار سنگینی به دوش میگیرد و آن بارداری است.

    Capture

    زن را اسلام نجات داد

    همین وضع زنان قبل از اسلام بود او کالایی برای خرید و فروش ، مبلغی برای پرداخت دیون بود، وجود او باعث ننگ بود از  این رو اورا زنده به گور می کردند حتی با او سر یک سفره غذا نمی خوردند جایگاه اجتماعی او صفر بود اسلام آمد و اورا نجات داد که متاسفانه همین وضعیت هم اکنون برای زن به شیوه دیگری تکرار می شود و حتی در جوامع اسلامی زن مرتب حرمت شکنی می شود.

    Capture1

     

    منبع : http://vaislamah.com/