• اخبار

    مراسم حافظ کل قرآن شدن

    نوشته شده در تاریخ : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵

    آقای احمد سعادی زاده گروگ از شهرستان سیریک شهر گروگ به یاری خداوند متعال توانست دیشب مورخه97/7/23 حافظ کل قرآن کریم شود.

    سی و چهارمین مراسم حفظ قرآن کریم در مجتمع علوم دینی سلطان العلماء طولاـ قشم بر گزار شد.

    🌹توفیق حفظ کلام رب العالمین توفیقی بس سترگ است.🌹

    آقای احمد سعادی زاده گروگ از شهرستان سیریک شهر گروگ به یاری خداوند متعال توانست دیشب مورخه97/7/23 حافظ کل قرآن کریم شود.

    ضمن تبریک به ایشان و خانواده شان  و تمامی مسلمین آرزوی موفقیت ایشان از باری تعالی خواهانیم.

    ابتدا حافظ برای تحویل آخرین صحفه به جایگاه تشریف می آورد و بعد از اتمام. دعای ختم قرآن توسط حافظ علی اسلامی استاد شعبه حفظ طولا خوانده می شود.

    سپس مدریت محترم مجتمع دینی طولا.شیخ محمد سعید خطیبی ضمن تبریک به حافظ و آرزوی ثابت قدم ماندن در این راه به یکی از جلوه های اعجاز قرآن کریم اشاره نمودند . ایشان فرمودند از مصادیق اعجاز قرآن این است‌که رسول الله صلی الله‌ علیه وسلم با وجود اینکه دشمنانی سر سخت داشت که هر لحظه خواهان ترور وی‌ بودند ولی رسول الله صلی الله علیه وسلم در میان مردم بدون نگهبان در اماکن عمومی رفت و آمد می کردند وهیچ یک از مخالفین توان گشتن او را نداشتند. این ترجمه عملی این است‌والله یعصمک من الناس سوره مائده ایه 67. این ضمانتی است که خداوند نموده است.این کلام خداست که چنین وعده محافظت از محمد صلی الله علیه وسلم می دهد والا اگر کلام بشر می بود چنین تضمینی برای جان رسول الله صلی الله علیه وسلم نمی بود.

    بعدازسخنان مدیریت محترم  یکی از اقوام حافظ احمد سعادی زاده باتشکر و قدردانی از مدریت مجتمع و حافظ علی اسلامی. جلسه را ادامه دادند.

    و در پایان بلبلان خوش آواز مجتمع در وصف حافظ سعادی زاده سرودند.

    ودر نهایت  دوستان و هم کلاس های حافظ این نعمت بزرگ را به آقای احمد سعادی زاده تبریک و تهنیت گفتند.

    تهیه و تنظیم گزارش : شیخ فاضل موج گوری