• اخبار

    عملکرد گروههای تکفیری نتیجه فهم نادرست از دین است ( شیخ محمد علی امینی مدیر مجتمع دینی سلطان العلماء لنگه )

    نوشته شده در تاریخ : شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۸

    تندروها یا دچار کج‌فهمی از دین شده‌اند یا تظاهر به دین‌داری می‌کنند، هرگونه افراط و تفریط در دین مبین اسلام محکوم است و خارج از توصیه پیامبر گرامی اسلام و قرآن کریم است.

    به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، شیخ محمدعلی امینی جمعه‌شب در جمع مردم شهر جناح بستک ضمن توصیه به التزام به قرآن کریم و مفاهیم والای آن، نکات مهمی را در خصوص وقایع عصر حاضر دنیای اسلام یادآور شد.

    وی افزود: اسلام دین صلح، محبت و برادری است و اسلام دین اعتدال است نه افراط و تفریط، امروز افراطیون، جوانان دنیای اسلام را طعمه افراطی‌گری‌های خود قرار داده‌اند.

    عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب خطاب به جوانان اضافه کرد: جوانان عزیز مراقب تندروی‌ها باشید، عملکرد گروه‌های تکفیری نتیجه فهم نادرست از دین است.

    مدیر مجتمع دینی سلطان‌العلمای بندرلنگه تأکید کرد: تندروها یا دچار کج‌فهمی از دین شده‌اند یا تظاهر به دین‌داری می‌کنند، هرگونه افراط و تفریط در دین مبین اسلام محکوم است و خارج از توصیه پیامبر گرامی اسلام و قرآن کریم است.

    این روحانی برجسته اهل سنت هرمزگان در پایان یادآور شد: اسلام ناب محمدی دین اعتدال، راستی، اخوت و برادریست نه دین خشونت و افراطی‌گری و حرکات تروریستی گروه‌های تکفیری محکوم است.

    منبع : http://hormozgan.farsnews.com